VIc gada

Opis forum


#1 2010-10-14 13:15:20

matis1234

Szary człek

Zarejestrowany: 2010-10-14
Posty: 3
Punktów :   

Metin 2

Siema. W tym wątku gadamy o metinie 2

Offline

 

#2 2010-10-15 17:00:50

 Lolek

Dres spod sklepu

Skąd: Słowicza 9
Zarejestrowany: 2010-10-15
Posty: 65
Punktów :   
WWW

Re: Metin 2

metin2 to szajs jak to mówią w Niemczech


http://r9.fodey.com/2130/ae5e7c92f55a4770b616ff2b9600933f.0.gif

Offline

 

#3 2010-10-16 12:23:41

 Karmel

Prezydent

Skąd: Warmińska 18
Zarejestrowany: 2010-05-15
Posty: 103
Punktów :   

Re: Metin 2

Oraz dzieło szatana jak to mówią w polsce...
Jutro wychodzi metin 6,66


http://r9.fodey.com/2129/e3a889d21b244fee83e04b475f9c7c78.0.gif

Offline

 

#4 2010-10-21 18:31:00

nooobek

Szary człek

Zarejestrowany: 2010-10-21
Posty: 3
Punktów :   

Re: Metin 2

jest ktos:/

Offline

 

#5 2010-10-21 18:40:51

 Karmel

Prezydent

Skąd: Warmińska 18
Zarejestrowany: 2010-05-15
Posty: 103
Punktów :   

Re: Metin 2

ja jestem!!!


http://r9.fodey.com/2129/e3a889d21b244fee83e04b475f9c7c78.0.gif

Offline

 

#6 2010-10-21 19:20:54

Tysia.<3

Szary człek

Zarejestrowany: 2010-10-21
Posty: 8
Punktów :   

Re: Metin 2

Yyy...
Jakos nie jestem w temacie x.x

Offline

 

#7 2010-10-21 19:21:40

karol

Szary człek

Zarejestrowany: 2010-10-21
Posty: 6
Punktów :   

Re: Metin 2

siema all

Offline

 

#8 2010-10-22 14:25:24

 Lolek

Dres spod sklepu

Skąd: Słowicza 9
Zarejestrowany: 2010-10-15
Posty: 65
Punktów :   
WWW

Re: Metin 2

Siema . xd


http://r9.fodey.com/2130/ae5e7c92f55a4770b616ff2b9600933f.0.gif

Offline

 

#9 2010-10-22 14:30:41

 Weld Tirid

Moderator

Zarejestrowany: 2010-05-16
Posty: 36
Punktów :   

Re: Metin 2

Koń - czyli co wiedzieć należy

Informacje tu zawarte sporządzono na zasadzie najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami - FAQ. W pierwszej kolejności przypomnijmy, że w Metin2 podobnie jak w innych grach MMORPG przemieszczanie się pomiędzy poszczególnymi krainami bywa długie i uciążliwe. W celu skrócenia podróży jak i urozmaicenia walki wprowadzono konia. Zwierzę to na początku przydatne wyłącznie jako wierzchowiec pomagający w szybszym dotarciu do celu z czasem i awansowaniem na kolejne poziomy staje się pomocny w walce i rozbijaniu Metinów.



1. Jak wejść w posiadanie konia?

Własnego konia możesz mieć już po zdobyciu 25 lvl postaci. Przy czym w jego chwilowe posiadanie możesz wejść także wcześniej. W tym celu wystarczy zdobyć bilet konny i udać się do stajennego, u którego wynajmiesz wierzchowca na 10 min. Pamiętaj jednak, że gdy z niego zsiądziesz zniknie!



2. Wytłumacz w takim razie jak mieć konia na własność?

Jak już wcześniej wspomniałem w pierwszej kolejności musisz zdobyć 25 lvl postaci. Następnie zaopatrz się w medal konny z którym udasz się do stajennego w 2 wiosce. U stajennego wybierasz odpowiednią opcję po czym zaczynasz zadanie którego celem jest zabicie 20 Dzikich łuczników w ciągu 30 minut (Niestety przy tej misji nie może tobie nikt pomagać, no chyba, że za pomoc uznamy informowanie o pojawiających się Dzikich łucznikach co jest rzecz jasna dozwolone).

Po wykonaniu misji udajemy się do stajennego i zdajemy mu raport. Od teraz stajenny ma 24 godziny na przygotowanie obrazka konnego, za którego odebranie zapłacimy dodatkowo 100.000 yang.



3. Jakie są rodzaje koni?

Koń zwykły - służy do jazdy, szybszego przemieszczania się. Żywi się sianem i jesteś w jego posiadaniu po wykonaniu misji z dzikimi łucznikami.

Koń bojowy - służy nie tylko do jazdy, ale można z niego atakować. Żywi się marchewką.

Koń militarny - jest najlepszym rodzajem konia, ma te same właściwości co niższe poziomy konia oraz 2 do 4 skili atakujących. Żywi się żen - szeniem.



4. Jak zwiększyć poziom konia?

a.) Poziom 2 -10

Posiadając konia zwykłego masz możliwość raz dziennie robić misje zwiększające jego poziom. W tym celu musisz zaopatrzyć się w medal i udać się do stajennego. Ten zleci tobie misje polegającą na przejechaniu przez określone i zaznaczone na mapie punkty. Jeżeli nie uda się tobie wykonać misji to nie straacisz medalu konnego.

b.) Koń bojowy - Poziom 11

Po wbiciu 10 poziomu konia mamy możliwość podwyższenia klasy naszego konia na bojowego. W tym celu udajemy się z medalem do stajennego i wybieramy odpowiednią opcję. Ten da nam misję, którą możemy wykonać w grupie o ile jesteśmy jej założycielem. Misja ta polega na zabiciu 100 Pustynnych Łuczników lub Wężowych Łuczników (sumowane są oba rodzaje moobów), występują one na pustyni oraz wylatują z metinów na 45lvl.

Jeżeli udało nam się misje wykonać to po zdaniu raportu stajennemu ma on 24 godziny na przygotowanie księgi konia bojowego. Gotową kupimy od niego za 500.000 yang po czym możemy cieszyć się bojowcem i atakować z konia.

UWAGA: jeżeli nie zdążysz wykonać misji twój medal konny przepadnie!

c.) Poziom 12 - 20

W tych misjach należy bić z siodła określone w dzienniczku potwory. Pamiętaj przy tym aby nie zsiadać z konia bo misja nie zostanie zaliczona.

* 12 poziom konia - 5x Bo
* 13 poziom konia - 5x Chuong
* 14 poziom konia - 10x Elit. Ork. Generał
* 15 poziom konia - 10x Czarny Ork
* 16 poziom konia - 10x Ezoteryczne Dręczyciele
* 17 poziom konia - 10x Szpon. Trujący Pająk
* 18 poziom konia - 20x Pustynny Zawadiaka
* 19 poziom konia - 10x Lodowy golem
* 20 poziom konia - 20x Walczący Tygrys.

d.) Koń militarny - Poziom 21

Podobnie jak w misji na bojowca i tu w wykonaniu zadania może pomagać ci grupa o ile jesteś jej założycielem. Misja ta polega na udaniu się do wieży demonów i zabiciu 300 Demonich Łuczników w ciągu 30 minut.

Po udanej misji zdajemy stajennemu raport, odczekujemy maksymalnie 24 godziny na wyrobienie księgi wojskowego konia po czym płacimy 1.000.000 yang i cieszymy się koniem militarnym.



5. Koń militarny i jego umiejętności.

Cięcie z siodła:
W umiejętność warto dać 1 pkt. Gdy otaczają nas potwory, dzięki tej umiejętności można łatwo uciec. Cięcie polega na ataku podczas jazdy w prawo i lewo po 1 razie. Od 50 lvlu postaci.

Stąpnięcie konne:
W umiejętność można dać 1 pkt a potem można po fali i ten rozwijać. Jest to coś podobnego jak szarża u wojownika body, ale konna. Dodaje 50 szybkości poruszania do tego dochodzi możliwość omdlenia przeciwnika. Od 52lvlu postaci.

Fala mocy:
Atak obszarowy atakujący moby wokół postaci. Od 55lvlu postaci.

Burza strzał:
Skill występujący wyłącznie u ninji, polega na wystrzeleniu kilku strzał w kilku moobow (na podobnie zasadzie jak deszcz strzał z tą różnicą iż każda strzała omdlewa).



6. Jak podnosić umiejętności konne?

Umiejętności konne możemy podnosić poprzez czytanie Instrukcji Jazdy Konnej. Umiejętności konne działają tak samo jak zwykłe umiejętności. Umiejętność wchodzi na Poziom Mistrzowski przy 20 pkt.

UWAGA: Instrukcje jazdy konnej można czytać po 50lvlu, nawet gdy nie mamy konia militarngo. Punkty się zgromadzą i gdy już będziesz miał konia to będziesz mógł wydać punkty na umiejętności konne. Maksymalny poziom umiejętności konnych to M1.



7. Jak zwiększyć szanse przywołania konia?

Szansę na przywołanie konia zwiększamy czytając Instrukcje Oswajania Konia. Poniżej tabelka przedstawiająca poziom przywołania i procentową szansę na przywołanie naszego wierzchowca:

* 0 poziom przywołania = 10%
* 1 poziom przywołania = 15%
* 2 poziom przywołania = 20%
* 3 poziom przywołania = 30%
* 4 poziom przywołania = 40%
* 5 poziom przywołania = 50%
* 6 poziom przywołania = 60%
* 7 poziom przywołania = 70%
* 8 poziom przywołania = 80%
* 9 poziom przywołania = 90%
* 10 poziom przywołania = 100%



8. Czym karmić konia?

* Koń zwykły - siano, dropi z moobów mających poziom większy niż 25
* Koń bojowy - marchew, dropi z moobów mających poziom większy niż 35
* Koń militarny - czerwony żeń - szeń, dropi z moobów mających poziom większy niż 50



9. Co zrobić jeżeli koń zdechł?

Wystarczy zaopatrzyć się w zioło z lochu małp - dropi ono z tamtejszego bosa. Z ów ziołem udajemy się do stajennego i wskrzeszamy naszego konia.

* Koń zwykły - zioło z lochu łatwych małp
* Koń bojowy - zioło z lochu normalnych małp
* Koń militarny - zioło z lochu trudnych małp






1. Co to jest górnictwo?

Górnictwo jest jedną z umiejętności standardowych, które są dostępne dla wszystkich klas postaci, wszyscy mogą z niej korzystać.
Górnictwo rozwija się czytając księgi o nazwie „przewodnik po górnictwie”, a wyglądają one tak: Kolejne jej poziomy zwiększają szansę na wydobycie rudy oraz jej ilość przy każdym kopaniu.

2. Kilof – najważniejsza rzecz dla każdego górnika.

Jak pewnie większość wie, nic się nie wykopie bez odpowiedniego narzędzia. Jest nim kilof, który możemy nosić od 30 poziomu, a nabędziemy go za 80 tysięcy yang u drwala Deokbae, który znajduje się w drugim mieście w tym miejscu:

Wygląda on tak:

Kilof możemy również nabyć od innych graczy, lecz zapewne będą oni chcieli więcej pieniędzy za niego.
Narzędzie te, podobnie jak wędka, ma punkty, które zdobywa się podczas każdej próby wydobycia rudy. Gdy osiągniemy już odpowiednia ilość, możemy ulepszyć nasz kilof o jeden poziom (dla dociekliwych: na +1 potrzeba 6 tys. pkt., na +2 - 12 tys., na +3 - 24 tys., na +4 - 48 tys., na +5 - 96 tys., na +6 - 192 tys., na +7 - 384 tys., na +8 - 768 tys., a na +9 - 1536 tys.) . Podobnie jak w przypadku rozwijania samego górnictwa, ulepszanie kilofa jeszcze nic nie daje na polskim metinie, powinny być z tego takie same korzyści jak z rozwoju górnictwa. Ulepszyć kilof można u drwala, u którego się go nabyło. Oczywiście, tak jak w przypadku ulepszania wszystkich innych przedmiotów, również drwalowi może się to nie udać.

3. Dobra, mam już czym kopać, co teraz?
Jeśli mamy już swój własny kilof, powinniśmy rozpocząć poszukiwanie jakiejś żyły. Wygląda ona mniej więcej tak:

W grze mamy 12 rodzajów żył, lecz nie wszędzie znajdziesz każdą z nich. Oto rodzaje żył wraz z ich występowaniem:
- żyła miedzi – pierwsze i drugie miasto
- żyła srebra – pierwsze i drugie miasto
- żyła złota - pierwsze i drugie miasto, dolina Seungryong oraz pustynia Yongbi
- żyła białego złota - dolina Seungryong, pustynia Yongbi, góra Suh-Han oraz świątynia Hwang (na środku doliny)
- żyła ametystu - świątynia Hwang, góra Suh-Han oraz Doyum Paper
- żyła diamentu – pierwsze i drugie miasto, dolina Seungryong, pustynia Yongbi oraz góra Suh-Han
- żyła skamieniałego drzewa – pierwsze i drugie miasto
- żyła ebonitu – drugie miasto, dolina Seungryong, pustynia Yongbi oraz góra Suh-Han
- żyła jadeitu – drugie miasto, dolina Seungryong oraz pustynia Yongbi
- żyła kryształu - świątynia Hwang, pustynia Yongbi oraz góra Suh-Han
- żyła niebiańskich łez - świątynia Hwang, pustynia Yongbi, góra Suh-Han oraz Doyum Paper
- sterta muszli (wydobywa się z niej kawałki perły) – dolina Seungryong, pustynia Yongbi oraz góra Suh-Han

Wszystkie te żyły bardzo podobnie wyglądają. Gdy już znajdziemy żyłę, której szukaliśmy, należy wziąć kilof do ręki zamiast broni (np. klikając na niego prawym przyciskiem myszy) i kliknąć na żyłę lewym przyciskiem. Gdy nasza postać skończy kopać na czacie ujrzymy informacje, czy coś wydobyliśmy, czy też nie. Następnie musimy ponownie kliknąć na żyłę, i tak aż ona zniknie (znika po kilku minutach) lub nam się znudzi.


4. Co mogę zrobić z rudami, które już wykopałem?
Rudy mogą nam być potrzebne do niektórych misji lub po prostu sprzedania innemu graczowi i zarobieniu na tym trochę pieniędzy.
Większość graczy jednak potrzebuje rud, aby je przetopić. Gdy chcemy przetopić jakaś rudę, musimy mieć 100 sztuk danej rudy, dowolny kamień duszy +0, +1 lub +2 oraz 3 tys. yang. Wyjątkiem jest diament, do którego otrzymania potrzebujemy tylko 100 sztuk rudy diamentu oraz 10 tys. yang.. Przetapiać możemy u alchemików gildyjnych, każdy ma jedną specjalizację. Każdą rude możemy przetopić u każdego alchemika, ale u tego od danej rudy mamy 60% na przetopienie, a u innych jedynie 30%, więc opłaca się poszukać tego odpowiedniego. Alchemik wygląda tak (wraz ze swoją pracownią):

Przetopy możemy wkładać do biżuterii, ale najpierw trzeba w niej zrobić otwory diamentem, co może się niestety nie udać (przeciągamy diament na naszyjnik, kolczyki lub bransoletkę). Dany minerał można umieścić tylko w biżuterii wykonanej z tej samej substancji (np. ebonit w ebonitowych kolczykach).
Do każdej części biżuterii możemy włożyć po 3 przetopy. Każdy z nich zwiększa podstawowy bonus, który otrzymujemy z tego przedmiotu (np. w ebonitowych kolczykach zwiększa się bonus do siły oraz życia, a nie bonusy dodatkowe takie jak szansa na trafienie krytyczne/przeszywające itp.). Jeśli umieścimy w nim 1 minerał, otrzymujemy dodatkowe 10% bonusu, przy drugim dostajemy kolejne 10% ( w sumie 20%), a przy trzecim jeszcze 20% (w sumie 40%). Przetopy znikają po określonym czasie z biżuterii, od ostatniego, który włożyliśmy. Trzeci umieszczony przetop znika po 6 godzinach noszenia, drugi po kolejnych 12, a pierwszy po następnych 24.








Kwiaty bzu, brzoskwini i róże alpejskie to nie tylko drobne podarki dla wybranek serca, to również potężna broń i niewidzialna tarcza, które nic nie ważą, a ich działanie jest mocno odczuwalne. Trzeba tylko wiedzieć jak sporządzić z nich mikstury, dzięki którym walka z potworami i innymi graczami stanie się łatwiejsza. Oczywiście prócz wyżej wymienionych kwiatów są jeszcze inne roślinki, z których można warzyć psychoaktywne mikstury - wymienię je teraz wszystkie.


Pokrzywa
Korzeń Gango
Kwiat Bzu
Kwiat Brzoskwini
Kwiat Kaki
Grzyb Tue
Morwa
Róża Alpejska

Pierwsze 6 składników dropi praktycznie ze wszystkich mobów, po Morwę trzeba się pofatygować do Wieży Demonów, a Róża Alpejska wypada z potworów na których expi się na wyższych lvl m.in. w lesie, czy lochu pająków (szczególnie często w v2 - drugi poziom lochu). Także każdy kto zbiera to co mu z potworków leci powinien mieć spory zapas tych roślinek. A, że w metinie praktycznie każdy przedmiot ma jakieś zastosowanie to i z ziołami musi być podobnie, przejdźmy zatem do warzenia mikstur.

Mamy dostęp do 3 zielarzy, pierwszy oferujący podstawowe mikstury znajduje się w m1, nazywa się Beak-Go stacjonuje kilka kroków od Pana Soon i oferuje nam możliwość tworzenia mikstur już po osiągnięciu 15lvl. Kolejni mają już wyższe wymagania co do naszego poziomu zaawansowania, ale fachu zielarstwa i tworzenia zaawansowanych mikstur nie uczy się przecież byle nowicjusza. Żaden z nich za swoje usługi nie bierze ani jednego yang, więc warto się tematem zainteresować. Każdy zielarz jest obsługiwany w ten sam sposób, trzeba w rozmowie z nim wybrać opcję Zielarstwo, pojawi się okno, w którym trzeba umieścić wymagane roślinki i kliknąć przycisk odpowiedzialny za stworzenie mikstury (stworzona mikstura automatycznie ląduje w naszym ekwipunku).

Beak-Go:

Sok z korzenia Gango
wymagany składnik: 1szt. korzenia Gango
ilość wytworzonych mikstur: 100szt.
moc mikstury: +50PŻ
czas trwania efektu: efekt natychmiastowy
wymagany poziom: 28

Sok z kwiatu Kaki
wymagany składnik: 1szt. kwiatu Kaki
ilość wytworzonych mikstur: 100szt.
moc mikstury: +50PE
czas trwania efektu: efekt natychmiastowy
wymagany poziom: 24

Sok z kwiatu Brzoskwini
wymagany składnik: 1szt. kwiatu Brzoskwini
ilość wytworzonych mikstur: 1szt.
moc mikstury: +15 szybkości ruchu
czas trwania efektu: 3min.
wymagany poziom: 16

Sok z Pokrzywy
wymagany składnik: 1szt. Pokrzywy
ilość wytworzonych mikstur: 1szt.
moc mikstury: +5 siły
czas trwania efektu: 3min.
wymagany poziom: 20

Po osiągnięciu 30lvl mamy możliwość skorzystania z usług muzyka, który oprócz poezji i muzyki interesuje się również zielarstwem, ma wiedzę sporo większą od Beak-Go, także nie dość, że możemy stworzyć u niego podstawowe mikstury, to jeszcze mamy dostęp do kilku innych przydatnych wód. Muzyk pilnuje areny, znaleźć go można tuż przy wjeździe do drugiego miasta.

Yu-Hwan:

Woda Young
wymagane składniki: 100szt. soku z korzenia Gango + 1 grzyb tue
ilość wytworzonych mikstur: 100szt.
moc mikstur: +100PŻ
czas trwania efektu: efekt natychmiastowy
wymagany poziom: 44

Woda Bo
wymagane składniki: 100szt. soku z kwiatu Kaki + 1 grzyb tue
ilość wytworzonych mikstur: 100szt.
moc mikstur: +100PE
czas trwania efektu: efekt natychmiastowy
wymagany poziom: 40

Woda Sim
wymagane składniki: sok z kwiatu brzoskwini + kwiat bzu
ilość wytworzonych mikstur: 1szt.
moc mikstury: +10% odporności na ataki fizyczne
czas trwania efektu: 3min.
wymagany poziom: 32

Woda Dok
wymagane składniki: sok z pokrzywy + kwiat bzu
ilość wytworzonych mikstur: 1szt.
moc mikstury: +10% szansy na krytyczne uderzenie
czas trwania efektu: 3min.
wymagany poziom: 36

Z chwilą osiągnięcia 45 lvl nasze umiejętności zielarskie doceni mistrz zielarstwa i będziemy mogli wraz z nim tworzyć najbardziej zaawansowane i dlatego najbardziej przydatne mikstury. Oczywiście wszystkie mikstury i wody, które robiliśmy wcześniej u Beak-Go i Yu-Hwan możemy zrobić również u Hu-Ahn-So. Znaleźć go można niedaleko od stajennego w drugiej wiosce.

Hu-Ahn-So:

Woda Hwal
wymagane składniki: 100szt. wody Young + Morwa
ilość wytworzonych mikstur: 1szt.
moc mikstury: +3 do szybkości ataku
czas trwania efektu: 3min.
wymagany poziom: 52

Woda Mong
wymagane składniki: 100szt wód Bo + Morwa
ilość wytworzonych mikstur: 1szt.
moc mikstury: +10% odporności na Magię
czas trwania efektu: 3min.
wymagany poziom: 50

Woda Zin
wymagane składniki: Woda Sim + Róża Alpejska
ilość wytworzonych mikstur: 1szt.
moc mikstury: +50 ataku
czas trwania efektu: 3min.
wymagany poziom: 46

Woda SamBo
wymagane składniki: Woda Dok + Róża Alpejska
ilość wytworzonych mikstur: 1szt.
moc mikstury: +70 obrony
czas trwania efektu: 3min.
wymagany poziom: 48


Zostało tu zamieszczonych pare schematów rozwoju Wojownika- zarówno Body jak i Mentala. Jeżeli dotychczas nie wypracowałeś własnego schematu na rozwój postaci to z pewnością znajdziesz tu interesujące cię informacje odnośnie twojego bohatera.
Wojownik Body:


I build
Statystyki: 2:1 (siła:witalność) po wymaksowaniu siły ładuj w witalność a na końcu zręczność
Umiejetnosci: wszystkie skile po 1, maksujesz wpierw aurę a następnie berserk (możesz zrobić odwrotnie - zależnie od preferencji). Trzecim skilem jaki powinien zostać wymaksowany to wir miecza.
Opis: Dużo siły a mniej defa dzieki czemu jestes nastawiony bardzo ofensywnie, przeciwnicy otrzymują wysokie obrażenia.

II build
Statystyki: 1:1 (siła:witalność). Co 4 lvl dajesz dla odmiany 2:1 (siła witalność)
Umiejetnosci: wszystkie skile po 1, maksujesz wpierw aurę a następnie berserk (możesz zrobić odwrotnie - zależnie od preferencji). Trzecim skilem jaki powinien zostać wymaksowany to wir miecza.
Opis: Zarówno obrona jak i atak stoją na przyzwoitym poziomie, optymalne rozwiązanie.
Wojownik Mental


I build
Statystyki: 2:1 (witalność:siła). Po wymaksowaniu witalności resztę punktów dodawaj do siły a na koniec w zręczność
Umiejetnosci: Dajesz śmiało w każdy skill po 1 pkt. W pierwszej kolejności wymaksować należy silne ciało - podstawowy skill mentala, następnie duchowe uderzenie oraz walnięcia - dwa skille zadające duże obrażenia.
Opis: Ta budowa jest najbardziej powszechna wśród Mental wojowników, bedziesz miał duzą orbone i sporo życia, a Twoje obrażenia nie będą złe.

II build pve
Statystyki: 3:0 (witalność:siła). Dopiero po wymaksowaniu witalności zaczynasz maksować siłę.
Umiejetnosci: Jak wyżej ładujesz w każdy skill po 1 pkt. W pierwszej kolejności wymaksować należy silne ciało - podstawowy skill mentala, następnie duchowe uderzenie oraz walnięcia - dwa skille zadające duże obrażenia.
Opis: Bardzo dużo życia jak i obrony lecz niskie obrażenia. Przydatne do expienia na dużej ilości mobów.

III build
Statystyki: W pierwszej kolejności maksujesz witalność, następnie dajesz 50 do siły, w drugiej kolejności 50 do zręczności po czym maksujesz siłe.
Umiejetnosci: Jak w pierwszym przypadku, w każdy skill po 1 pkt. W pierwszej kolejności wymaksować należy silne ciało - podstawowy skill mentala, następnie duchowe uderzenie oraz walnięcia - dwa skille zadające duże obrażenia.
Opis: Na wysokim lvl posiadasz dużo obrony jak i życia oraz częściej udają ci się uniki - dzięki punktom danym w zręczność. Postać zadaje bardzo niskie obrażenia


rozpisałem się co






Smuggler napisał:

Oraz dzieło szatana jak to mówią w polsce...
Jutro wychodzi metin 6,66

co a pół klasy w to gra

Ostatnio edytowany przez Weld Tirid (2010-10-22 15:06:46)


Gram w The West

Offline

 

#10 2010-10-22 17:02:20

 Karmel

Prezydent

Skąd: Warmińska 18
Zarejestrowany: 2010-05-15
Posty: 103
Punktów :   

Re: Metin 2

sataniści?


http://r9.fodey.com/2129/e3a889d21b244fee83e04b475f9c7c78.0.gif

Offline

 

#11 2010-10-22 19:26:56

 Cherry

Moderator

2105195
Zarejestrowany: 2010-10-21
Posty: 31
Punktów :   

Re: Metin 2

hahaha ja też grałam XDD .
i doszłam tylko do 30 lvl jako szamanka ; C .
a po za tym Milewski , nie dawno tę grę wielbiłes . xd !!!


Jah jest prezydentem , Jah jest kierownikiem , Jah Jah jest ratownikiem ,
ja jestem jego zawodnikiem . !


Cherry, moderatorka do usług ; > .

Offline

 

#12 2010-10-27 19:38:22

 Lolek

Dres spod sklepu

Skąd: Słowicza 9
Zarejestrowany: 2010-10-15
Posty: 65
Punktów :   
WWW

Re: Metin 2

Maciek-........................................................................................ xD


http://r9.fodey.com/2130/ae5e7c92f55a4770b616ff2b9600933f.0.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mpowerclub.pun.pl www.nokiae65.pun.pl www.cs-proshow.pun.pl www.granaruto-pbf.pun.pl www.pokemongold.pun.pl